Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 28.12.2022jsem obdržel SMS svýzvou k zaplacení předplatného.
Žádné zboží jsem si neobjednal. Proto nechápu tento požadavek na zaplacení.
Mám dojem .že se jedná o podvodné jednání.
Zrušit tento požadavek na zaplacení.
Odůvodnit proč tato firma tento požadavek poslala na mou adresu.
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
Pokud si je spotřebitel jistý tím, že se společností žádnou smlouvu neuzavřel, doporučujeme spotřebitelovi, aby společnost vyzval k výmazu jeho osobních údajů z databáze společnosti. Ideálně doporučeným dopisem s dodejkou adresovaný společnosti Stander Sp. z.o.o., P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje nevymazal nebo ho o vymazání osobních údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR (v Polsku) - mimo působnost České obchodní inspekce, může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.