Společnost


Pavla Stromková

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63683Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2023, před 2 lety

Šárka Sedláčková

Znění stížnosti

17.11.2022 jsem si nechala prodloužit vlasy od pani Stromkove,ktera dela prodluzovani vlasu 15 let za 7000,- Kč. Na fotkách i na první pohled vypadaly super,ale 28.11.2022 jsem ji praci reklamovala,že mi vlasy padají. Kadeřnice mi odpadlé prameny nasadila,s tím, že je za potrebi vše sundat a předělat. 13.12.2022 jsem si nechala sundat zbylé vlasy. Prisla jsem o polovinu svych zdravich vlasu. Bohužel jsem se neměla s kým poradit a 14.12.2022 jsem si je nechala opět nandat za 500,- Kč. Následující den tj.15.12.2022 jsem byla u své kamarádky,které jsem to ukázala a ona mi vysvětlila,že tato práce je špatně udělaná a pokud nechci přijít o další polovinu vlasů musím si to nechat sundat. Kontaktovala jsem paní Stromkovou s fotkami,že to chci sundat. Nejprve souhlasila a že mi vrátí 5000,- Kč. Následující den se se mnou odmítla bavit a že mi nic nevrátí ani mi to nesundá a mám to řešit jinou cestou.


Produkt

Prodloužení vlasů keratinem


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz a finanční postih pani Stromkove za neodborne provedení prodloužení vlasů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2023 12:00, před rokem

Mezi spotřebitelem a podnikatelem byla uzavřena smlouva o dílo (prodloužení vlasů). O právech objednatele z vadného plnění u smlouvy o díle platí obdobně ustanovení o kupní smlouvě. V souladu s nálezem Ústavního soudu ČR (sp. zn. IV. ÚS 2989/16) se na danou problematiku použije ustanovení o koupi zboží v obchodě, nikoliv obecná ustanovení o kupní smlouvě.

Spotřebitel by měl prodloužení vlasů reklamovat. Primárním nárokem je bezplatná oprava. Nedá-li se vada odstranit, může spotřebitel žádat slevu z ceny. V tomto případě se však domníváme, že spotřebitel neměl z díla pro jeho vadu žádný užitek a mělo by tak být možné od smlouvy odstoupit.

Více informací ohledně reklamace v kadeřnicí nalezne spotřebitel zde: www.dtest.cz/clanek-7365/reklamace-v-kadernictvi-lepe-ji-predchazet.

Pokud však spotřebiteli vznikla dílem škoda (vypadávání vlasů), je možné vedle uplatnění reklamace také požadovat náhradu škody.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2023 14:10, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 08:38, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.