Počet nahlášených stížností: | 173 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den omylem jsem odeslal celou platbu 2628kc.zadam vás tím to o vrácení platby na účet viz osobní údaj
12-měsíční VIP členství za 219 Kč měsíčně Price:2628.00 CZK ID payment: 2308658 CodePublic: 2333053742 ProviderCode: char_uI9YHuXojyY3q6nu4Ms1s1VM Website: www.mojemilfka.cz Nickname: Jendamiky1987 Timestamp: 2023-01-04 11:31:29 This is your official CB Media Ltd. confirmation for proof of payment.
12-měsíční VIP členství za 219 Kč měsíčně Price:2628.00 CZK ID payment: 2308658 CodePublic: 2333053742 ProviderCode: char_uI9YHuXojyY3q6nu4Ms1s1VM Website: www.mojemilfka.cz Nickname: Jendamiky1987 Timestamp: 2023-01-04 11:31:29 This is your official CB Media Ltd. confirmation for proof of payment.
|
Tweet |
Neexistuje-li právní důvod, pro který by si společnost mohla omylem zaslané, resp. obdržené, peněžní prostředky ponechat, spotřebitel ji může vyzvat k zaslání peněžních prostředků zpět. Doporučujeme kontaktovat společnost přímo, ideálně na jí uváděné kontaktní adresy, ať již e-mailové nebo poštovní.
Nebude-li společnost reagovat a peníze nevrátí, jedná se z její strany o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V takovém případě doporučujeme spotřebiteli vyzvat prodávajícího k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem ve Spojeném království), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.