Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vměsíci lednu 2023 jsem obdržel platební doklad SIPO-BEZHOTOVOST /pořadové číslo ***/, kde je uveden kód položky 48, částka 2124.00, název poplatku SLUŽBY, příjemce 11491.
V předchozích měsících se v SIPU nic takového nevyskytovalo.
Platební doklad SIPO-BEZHOTOVOST, ***
Prosím o vysvětlení výše uvedené sražené částky za služby a o jakého příjemce se jedná.
|
Tweet |
Předepsanou platbu je možné reklamovat a to přímo u dodavatele služeb, který spotřebiteli platbu předepsal. Dle uvedeného čísla příjemce (11491) by mělo být dodavatelem Společenství vlastníků DELTA, Zárubova 511, Praha 4.
Více informací ohledně plateb SIPO nalezne spotřebitel zde: https://sipo.cz/pro-zakazniky/.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.