Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dnes ráno v 8:21 jsem jela Z Dolní Nové Vsi do Nové Paky (spoj 69253012) stála jsem u zastávky, autobus však i přes mé mávání jen projel, naštěstí je asi 800 nebo 900 m odtud autobusové nádraží, utákala jsem tedy tam (měla jsem do odjezdu asi 4 minuty). Naštěstí jsem ho stihla (jel asi o 2 minuty déle). Kdxž jsem se řidiče ptala, proč nezastavil, přestože jsem na něho mávala, řekl, že nikoho neviděl, že prý po lidech nekouká. (Byla jsem přitom skoro před ním)
Spoj do Nové Paky spoj 69253012 - odjezd 8:21 Dolní Nová Ves hasičská zbrojnice
omluva
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost BusLine je možné kontaktovat na telefonním čísle +420 481 368 111, případně e-mailem na stiznosti@busline.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.