Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63690Autobus nezastavil na zastávce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2023, před 2 lety

Alena Pumprová

Znění stížnosti

Dnes ráno v 8:21 jsem jela Z Dolní Nové Vsi do Nové Paky (spoj 69253012) stála jsem u zastávky, autobus však i přes mé mávání jen projel, naštěstí je asi 800 nebo 900 m odtud autobusové nádraží, utákala jsem tedy tam (měla jsem do odjezdu asi 4 minuty). Naštěstí jsem ho stihla (jel asi o 2 minuty déle). Kdxž jsem se řidiče ptala, proč nezastavil, přestože jsem na něho mávala, řekl, že nikoho neviděl, že prý po lidech nekouká. (Byla jsem přitom skoro před ním)


Produkt

Spoj do Nové Paky spoj 69253012 - odjezd 8:21 Dolní Nová Ves hasičská zbrojnice


Požadované řešení

omluva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2023 12:22, před 2 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost BusLine je možné kontaktovat na telefonním čísle +420 481 368 111, případně e-mailem na stiznosti@busline.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2023 14:12, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2023 22:03, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.