Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Stížnost podávám k nedodržení dodání zásilky v určený čas, jelikož jsem si brala 2h v práci, abych byla v uvedeném čase na doručovací adrese. Není možnost kontaktování kurýr, ani sám kurýr nehlásí zdržení např jsem v zácpě, omlouvám se. Na místo toho po hodině volá kuryrka kde jsem,tak nepříjemný hovor mě vyprovokovat k zvýšení hlasů a zdůraznění, že chyba není na mě straně, ale na její. Číslo zasilky ***.
Děkuji za řešení a změnu v komunikaci ohledně dodání zboží
***
***
Zásilka nechť je předána nejbližší kamenné pobočce zasilkovna.cz
Děkuji za zajisteni
|
Tweet |
Jestliže řidič společnosti Zásilkovna s.r.o. nezastihne spotřebitele doma, měl by uložit zásilku na nejbližší výdejní místo. Více informací ohledně služby "Zásilkovna domů" nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/blog/podrobnosti-k-nove-sluzbe-zasilkovna-na-adresu.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Hlavíková, v případě, že jste si objednala službu doručení na adresu, měla by vám v den doručování zásilky přijít SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku. Jakmile bude řidič na smluveném místě, měl by se s vámi zkusit dvakrát telefonicky spojit. Pakliže kontakt není úspěšný, měl by na zákazníka zazvonit. Teprve jestliže ani tehdy se nepodaří zásilku doručit, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou. Moc se omlouvám, pakliže uvedený postup nebyl dodržen. Jednalo se nejspíš o selhání jednotlivce. Budeme rádi, když nám poskytnete číslo vaší zásilky, abychom mohli průběh doručení ověřit a případně sjednat nápravu. Něco takového se nesmí stát. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, milá Gabrielo,já jsem to vyřešila po svém, kurýr už ne. Zasilkovnu vyuziju v rámci kam.vydejny, zde mám ale zase často smůlu, jelikož si svojí vydejnu u domu V Olsinach trafika, nemůžu zadat, asi už dostala moc zásilek a hazi me to na vyzvednuti UNO, kam si chodit proste nebudu. Chci pouze říct, že jste našlápnutí, u zrodu jsem byla chvilku, ale jelo to a fandím vam a vim ze je to vzdy o lidech. Poslední dobou slyším podobné zkušenosti vícero. Já osobně to řešit už dál nechci. Děkuji milá Gabrielo moc za odepsani, vážím si odpovědi...
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.