Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den, objednala jsem si od dvou různých můžu z Polska pánské boxerky. Přišlo mi úplně něco jiného. Bylo mi doporučeno zboží vrátit, ale žádný vygenerovaný kód mi od Vinted nepřišel. Zboží jsem tedy vrátila přes Českou poštu na své náklady. Jeden pán mi to tak navrhl. Poštovné do Polska stalo 300,-Kč, bohužel kódy na sledování zásilky nemám. Nevím, zda zboží jim již bylo doručeno. Nemám zboží, nemám peníze a ještě jsem platila poštu. Jinak jsem s Vinted spokojená. Žádný problém dosud nenastal. Nevím ovšem nyní co dělat.
Jsem tak poctivá, nedovolila bych si někoho pověst a teď se mi stane tohle.
Marian1916 Warszawa Polsko - mi zablokoval účet! Poslední přihlášení bylo 27.12.2022
1goral1 Polsko, město není uvedeno -alespoň komunikuje.
Objednáno - boxerky Tomi Hilfiger od dvou různých prodávajících z Polska. Od jednoho mi přišla mikina XXL a druhý poslal trenky také velké a jiné znacky.
Vrácení peněz a zaplacení poštovného, chyba nevznikla na mě straně.Komunikuj slušně, ale nemůže mě jeden zablokovat a dělat mrtvyho brouka
|
Tweet |
V obchodních podmínkách je uvedeno, že kupující i prodávající berou na vědomí, že dokončením objednávky ze strany kupujícího vzniká právně závazná smlouva mezi kupujícím a prodávajícím na základě popisu a fotografií předmětu, podmínek sjednaných mezi kupujícím a prodávajícím a příslušných podmínek obsažených v těchto podmínkách. Kupující se zavazuje zaplatit za předmět a prodávající se zavazuje převést vlastnické právo k předmětu. Pro vyloučení pochybností platí, že společnost Vinted není smluvní stranou této smlouvy. Práva spotřebitelů vyplývající z evropského práva na ochranu spotřebitele se na tuto smlouvu nevztahují.
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V tomto případě však prodávající není podnikatelem a není tak možné s ním spor řešit pomocí naší služby. Z tohoto důvodu bude stížnost uzavřena.