Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
od září roku 2014 začal interním pravidlem O2 uplatňovat důsledně opatření 4.4.
Jde o toto : http://www.mobilmania.cz/clanky/o2-uz-nevrati-expirovany-kredit/sc-3-a-1328532/default.aspx
To je výklad práva v Česku. V Německu jsou na tom s O2 jinak :"Něco podobného se odehrálo i u našich západních sousedů. Jenže německý Zemský soud právě ve sporu spotřebitelů Bádensko-Württembersko a tamějšího O2 dal za pravdu spotřebitelům, když operátorům tyto praktiky vedoucí k propadnutí kreditu zakázal." (citace z Mobilmanie)
Je příznačné, že se to stalo v době, kdy je 02 "narichtován"dle slov ředitele odčinit staré křivdy spotřebitelům. Toto opatření zavedl plíživě a dozvěděli jsem se o to až dnes. Samozřejmě jsme přišli o kredit.
Stalo se tak nepozorností. Ale mohou nastat různé závažné okolnosti , např. závažné onemocnění či jiná vážná indispozice uživatele prepaid služeb , kdy nemůže službu používat a přijde o kredit taktéž. Je to nemorální opatření.Byť se operátor holedbá nemalými náklady na udržování služby. Podle mého chce na zákaznících v každém případě mnohonásobně vydělat.
prepaid služby O2 - expirace kreditu a jeho navracení
Jedná se o bezdůvodné obohacení, které je možné pouze v Česku. V jiných zemích Evropy to nemá obdobu.
|
Tweet |
Dle názoru Českého telekomunikačního úřadu nelze skutečnost, že účastník nevyužije dobitý kredit přičíst k tíži operátora. Ujednání o expiraci kreditu však musí být v obchodních podmínkách přesně a srozumitelně formulováno. Doba, po kterou by bylo nutné spotřebovat také nemůže být nepřiměřeně krátká.
Pěkný den,
na expiraci kreditu je majitel SIM karty několikrát s dostatečným předstihem informován prostřednictvím SMS zprávy. Pakliže dojde k expiraci kreditu, není již možné částku opětovně získat novým dobitím kreditu.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
O2 Česká republika
Vzhledem k tomu, že spotřebitel na komentář společnosti již delší dobu nereagoval, prosíme o vyjádření, zda si přeje věc dále řešit prostřednictvím této služby. Pokud již bylo mezi stranami dosaženo dohody, prosíme spotřebitele o uzavření jeho stížnosti a vložení vlastního hodnocení.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. S ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít.