Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:144
Z toho za letošní rok:18
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#63712Odjezd autobusu linka 864 směr Zlín bus station DŘÍVE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2023, před rokem

jaroslava bazalová

Znění stížnosti

Dne 4.12.2023 jsem měla zakoupenou jízdenku, směr Zlín, aut. nádr. z Třebíče. Odjezd 16:20 ze zastávky č. 20.
Na autobusovém nádraží jsem byla 16:13, tedy 7 minut před odjezdem linky, který je uvedený na www stránkách i na informační tabuli autobusové čekárny Třebíč. Autobusu jsem se nedočkala! Následně jsem zjistila, že autobus opustil zastávku 16:09 minut, což je o 11 minut dříve!

Jak je možné, aby linkový autobus nedodržel čas odjezdu? Pan řidič musel vědět, že je on-line zakoupená jízdenka a přesto odjede o 11 minut dřív?

Umíte si představit, že by se takto chovaly všechny spoje? Vlakové, letecké, autobusové?
Co by vzniklo za chaos?

Způsobilo mi to velké problémy. Do místa určení jsem se dostala velice komplikovaně a s ohromným časovým zpožděním.


Požadované řešení

Žádám o vrácení plného jízdného z rezervace č. ** zpět na účet, ze kterého byla platba provedena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2023 13:37, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost FlixBus je možné kontaktovat zde: https://help.flixbus.com/s/topic/0TO3X000000VOq7WAG/request-a-refund?language=cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2023 14:25, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 08:52, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.