Společnost


Senzačne s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63714Společnost nekomunikuje, nereaguje na e-maily - Ohromne.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2023, před 2 lety

Jitka Zaoralová

Znění stížnosti

V e-shopu Ohromne.cz jsem dne 24.11.2022 (došlo 9.12.2022) zakoupila podložku do dřezu s poznámkou, že mám zájem pouze o podložku v černé barvě, nikoli v jiném barevném provedení. Na fotografii u produktu sice byla vyobrazena v černé barvě, ale v popisu bylo psáno - různé barvy. Přišla mi bohužel podložka zelená, kterou jsem nechtěla a tudíž jsem ji odeslala zpět jako reklamaci dne 12.12.2022. Do společnosti jsem poslala e-mail s informací o vrácení/reklamaci zboží + kopii dokladu o jeho odeslání a samozřejmě i číslem účtu ve formátu IBAN s žádostí o vrácení peněz za objednávku + odeslání zboží k reklamaci. Další e-mail/urgenci jsem posílala 29.12.2022. Do dnešního dne jsem neobdržela žádnou reakci.


Produkt

Podložka do dřezu silikonová 28x28 cm čtverec WW "TP"


Požadované řešení

Vrácení peněz ve výši 144,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2023 10:25, před 2 lety

Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Podle § 2169 platí, že má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem na Slovensku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2023 17:18, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2023 14:15, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.