Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zaslání neobjednaných holítek, zákaznická linka nefunguje. Holící strojek, který mi dorazil je víceméně nepoužitelný. Prosím o odstoupení od smlouvy.
easy shave
Odstoupení od smlouvy, nechci již odebírat náhradní břity.
|
Tweet |
Ze stížnosti je patrné, že zde proběhlo nějaké právní jednání mezi stranami. Jeho obsah se odvíjí od telefonického hovoru. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti se jedná o tzv. předplatné, jehož odběr může být ve lhůtách uvedených na faktuře zrušen. Otázkou je zda se tyto podmínky staly pro spotřebitelku závazné. Podmínky musí být buď připojeny k nabídce, nebo musí být druhé smluvní straně známy. Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebitelce doporučujeme zaslat společnosti doporučeně oznámení o tom, že si nepřeje zasílat žádné další zásilky na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat, nemůžeme tedy zprostředkovat kontakt mezi spotřebitelkou a společností. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.