Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6372Easy shave, zaslání neobjednaných produktů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2015, před 10 lety

Tereza Bosáková

Znění stížnosti

Zaslání neobjednaných holítek, zákaznická linka nefunguje. Holící strojek, který mi dorazil je víceméně nepoužitelný. Prosím o odstoupení od smlouvy.


Produkt

easy shave


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy, nechci již odebírat náhradní břity.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2015 10:59, před 10 lety

Ze stížnosti je patrné, že zde proběhlo nějaké právní jednání mezi stranami. Jeho obsah se odvíjí od telefonického hovoru. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti se jedná o tzv. předplatné, jehož odběr může být ve lhůtách uvedených na faktuře zrušen. Otázkou je zda se tyto podmínky staly pro spotřebitelku závazné. Podmínky musí být buď připojeny k nabídce, nebo musí být druhé smluvní straně známy. Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebitelce doporučujeme zaslat společnosti doporučeně oznámení o tom, že si nepřeje zasílat žádné další zásilky na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii.

Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat, nemůžeme tedy zprostředkovat kontakt mezi spotřebitelkou a společností. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.