Společnost


FP PRO, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:449
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63721NE-vrácení vstupného na koncert GREGORIAN 2020

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2023, před 2 lety

Pavel Šimek

Znění stížnosti

Dobrý den, věřím, že nejsem první, kdo si neví rady s přístupem a jednáním společnosti FF PRO s.r.o. z Prahy, možná i ze Žatce.
V dobré víře jsme si zakoupili u tohoto pořadatele 2 vstupenky na koncert tohoto uskupení, který se měl konat dne 13.3.2020 v Kongresovém centru Praha (na faktuře s č.238/2019 je uvedena adresa FF PRO s.r.o. ul. Dukelská 1143, Žatec, jmenovitě Kateřina Záhorská, mám k dispozici emailovou konverzaci když ještě komunikovala, email: katerina.zahorska@fppro.cz) v celkové výši 3180 Kč. Koncert se však nekonal, a nebyl ani přeložen.

Zprostředkovatelem prodeje vstupenek byla společnost SMSticket (Oldřich Brzobohatý), kterou jsme požádali o vrácení vstupného, přičemž jsme přistoupili na jimi navrženou variantu, že nám bude do 31.5.2022 vráceno 80 % z ceny vstupného s tím, že si pořadatel ponechá zbylých 20 % z ceny vstupenek. Ani tato varianta však nebyla akceptována. Na dotaz u SMSticket jsme se dozvěděli, že firma FF PRO s.r.o. přestala komunikovat i s SMSticket od 02/2022 s tím, že neodpovídá ani na emaily a ani na výzvy, zaslané do datové schránky.
Bylo nám doporučeno od SMSticket se písemnou formou obrátit na pořadatele, čili FF PRO s.r.o.. Zaslal jsem výzvu k vrácení vstupnéhove výši 3180 Kč na email: ffpro@ffpro.cz, avšak vrátil se jako nedoručetelný, stejně jako dopis, který jsem doporučeně za 62 Kč poslal na adresu FF PRO s.r.o., tedy Kurzova 2222/16, Praha 5, Stodůlky. Pošta jej vrátila zpět jako nedoručitelný.
SMSticket nám doporučila vzhledem k neplnění závazků na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli. Toliko ve zkratce.

Protože s dalším postupem již nemáme zkušenost, obracím se na vaši společnost se žádostí o pomoc, případně zahrnutí do seznamu dalších věřitelů.

Děkuji předem za vaši pomoc a vstřícnost.

Pavel Šimek


Produkt

Koncert GREGORIAN 2020


Požadované řešení

Požaduji po pořadateli vrácení celé vynaložené částky za 2 vstupenky, tzn., 3180 Kč, popř. pomoc při řešení nepříjemné situace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2023 12:12, před 2 lety

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky po ujednaném termínu, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud pořadatel nereaguje na emaily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: FP PRO, s.r.o., Kurzova 2222/16, Praha 155 00. Pokud by tak spotřebitel učinil a prodávající doručení zmařil, považovalo by se za doručené dle § 570 Občanského zákoníku.

V případě, že pořadatel nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době, je možné jej vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Pokud pořadatel své závazky nesplní, mohou se věřitelé obrátit na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli.

K informacím ohledně návrhu na zahájení insolvenčního řízení:
Návrh podává buď věřitel na svého dlužníka, který je v úpadku, nebo dlužník v úpadku sám na sebe. Insolvenční návrh se podává ke krajskému soudu, v jehož obvodu má dlužník v úpadku sídlo nebo se v něm převážně zdržuje. V tomto případě bude návrh podán Městskému soudu v Praze. Insolvenční návrh může podat i jediný věřitel, následně (v případě zahájení insolvence) však ostatní musí přihlásit své pohledávky.

Pro insolvenční návrh není předepsán povinný formulář, musí být však v písemné formě. Kromě toho jej navrhovatel musí podepsat a jeho podpis musí být úředně ověřen a zároveň musí splňovat zákonné podmínky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2023 17:25, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2023 14:12, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.