Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Vazena neseriozni spolecnosti,
Bohuzel dne 16.12.se mi zlomil.klic v zamku a zustal jsem bos na chodbe bez temer niceho.Ores souseda ktery se dovolal k Vam mi za hodinu dojel na adrasu Tomas Rus ** mlady muz,ktery zamek vymenil.Nebudu zde zminovat Vase totalne predrazene sluzby to bzde podnet k me stiznosti na financni urad a urad na ochranu spotrebitele co jste zac.Po 2 hodinach jako by profesionalni prace mi byl zamek vymenen nebudu zminovat poskrabane dvere,ale co me vytocilo a dost ze bych Vas nejradeji nekam poslal je ze po Novem roce chci otevrit dvere a cela vlozka se rozpadla.Vas takzvany profesional rozlomil kliku a aniz by cokoliv rekl namonrltoval spise naraficil zpet.Takze me vznikly dalsi naklady s nakupem nove vlozky a kliky.Bravo jste bridilove prvni tridy,fuseri amateri a nejhorsi odpad co existuje.Piste si ze mam prostredky jak Vam udelat reklamu,ze tan vas bordel radeji zavrete.Cekal bych od Vas minimalne omluvu a komoenzaci cca 30% mnou zaplacene ceny tedy cca 2200kc.Tato castka neni prehnana k cenam ktere zdirate lidi co se distali do potizi a v tu chvily zaplati vse.
Tomas Rus
Vasi odpoved a zpusob reseni cekam do 10 pracovbich dnu pote zahajim kroky k odejmuti Vam licence k provadeni Vasi cinnosti
T.Rus
Kompenzace ve vysi 30% mnou zaplacene ceny viz mail vise cca 2200 korun
|
Tweet |
Cena:
Prodávající (či poskytovatel služby) je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.
Zkrácená strana může požadovat o zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.
V případě, že by prodávající nereagoval na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: Servis Direkt 24 s.r.o., Křižíkova 180/28, 186 00 Praha.
Pokud opravou došlo k poškození dveří, bylo by pravděpodobně možné také požadovat náhradu škody.
Vada díla:
Dílo má vadu, neodpovídá-li smlouvě. O právech objednatele z vadného plnění u smlouvy o díle platí obdobně ustanovení o kupní smlouvě. V souladu s nálezem Ústavního soudu ČR (sp. zn. IV. ÚS 2989/16) se na danou problematiku použije ustanovení o koupi zboží v obchodě, nikoliv obecná ustanovení o kupní smlouvě.
Dle § 2161 prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné.
Jestliže reklamace nebyla vyřízena řádně a včas (zpravidla 30 dnů) vzniká spotřebiteli právo na odstoupení od smlouvy pro její podstatné porušení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.