Počet nahlášených stížností: | 216 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 11.12.2022 jsem u výše uvedené společnosti objednala zboží v celkové výši 457,-- Kč. Tentýž den jsem zboží převodem z účtu odeslala na účet č.2702123047/2010 s vs. č,147706. Později jsem zjistila, že vs. jsem uvedla chybně, správný vs. měl být 147705. Do dnešního dne jsem neobdržela ani zboží, ani vrácení peněz, ale hlavně nemohu nikde sehnat jakýkoliv kontakt na uvedenou společnost. Jelikož variabilní symbol není povinný údaj při platbě, měla by společnost Booho.cz vrátit částku nebo zaslat zboží. Prosím , pokud je možné z Vaší strany sehnat jakýkoliv kontakt, budu Vám velice vděčná. Ráda bych tento problém s nimi řešila jen nevím kde. Za jakoukoliv zprávu Vám předem dekuji. Tománková Jana
Prosím o zaslaní kontaktu na uvedenou firmu, abych mohla případně problém řešit osobně, jinak Vás žádám o předání této stížnosti uvedené firmě. Dekuji předem.
|
Tweet |
Variabilní symbol plní funkci přesného určení účelu platby a osoby, která ji činí. Příjemce je tak schopen danou platbu lépe identifikovat. Je-li nepřesně zadán, peníze sice dorazí na správný účet, ale přiřadit je k osobě spotřebitele už není jednoduché. Aby nehrozilo prodlení se zaplacením, musí spotřebitel dát příjemci na vědomí, že se chyba stala a uvést oba variabilní symboly, chybný a ten správný.
Společnost uvádí na stránkách e-shopu booho.cz tento kontaktní email: podpora@booho.cz
Pokud by prodejce nereagoval, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti Top Rise s.r.o., U půjčovny 953/4, Praha 110 00.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.
Spotřebitelka nás po uzavření případu informovala, že jí bylo zboží doručeno. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.