Společnost


Správa železniční dopravní cesty, státní organizace

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63731Žádost o odškodnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2023, před 2 lety

Anna Plisková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 21.12.2022 v 19:14 jsem cestovala vlakem č. 3788. Při vystupování na vlakovém nádražní v Žichlínku jsem na neupraveném (neošetřené náledí) nástupišti uklouzla a spadla mezi vlak a nástupiště. Zde jsem zůstala zaklíněná a bez pomoci jsem se nebyla schopná "vyšplhat" zpět. Zpět na nástupiště jsem se dostala s pomocí výpravčí z vlaku, která mě vytáhla.
Bohužel jsem byla při pádu zraněna (na několika místech hematomy) a došlo k poškození zimní obuvi.


Produkt

mohu doložit fotografie jízdenky, obuvi i zranění


Požadované řešení

Žádám o finanční odškodnění.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2023 15:05, před rokem

S žádostí o odškodnění je třeba se obrátit písemně na společnost Správa železniční dopravní cesty, která by měla nástupiště udržovat. Z tohoto důvodu jsem ji jako subjekt označili. Spotřebiteli doporučujeme
- v žádosti uvést: místo, datum, čas události a detailní popis okolností (případně i fotodokumentace či kontakt na svědky),
- k žádosti přiložit: lékařskou zprávu, doklady o výdajích v hotovosti (cestovné k lékaři, náklady na léky, poplatky, ...), doklad od poškozené věci (bot).

Společnost je možné kontaktovat i prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.spravazeleznic.cz/kontakty/kontaktujte-nas.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2023 15:54, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.