Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#63735Klamavá cena v regálu pod výrobkem

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2023, před rokem

PAVEL BUCHLA

Znění stížnosti

V regálu těstovin byl Buccati těstoviny a pod produktem cenovka 19,90 na levo, stejný výrobce ,ale jiný druh těstoviny za 32,90 kč,obojí na cenovce bezvaječné těstoviny větším písmem,ale výrobce už byl malým písmem,lehce přehlédnutelné,když jsem přišel na informace ,že cena neodpovídá ,prodavačka odešla ověřit situaci,poté přišla a řekla že cenovka byla pár milimetrů jinde a k výrobku nepatřila a že je v pořádku,no cenovka byla přímo pod výrobkem,naštvalo mě jednání a požadoval jsem někoho jiného,další prodavačka mě řekla ,měl jste si přečíst,že cenovka patří k jinému druhu zboží,no proč je tam,kde nepatří,ještě ve 14 hodin odpoledne,rozdíl ceny mě byl odmítnut vyplatit,byla mě vrácena plná cena zboží 32,90.Jsou to maličkosti .ale zákazník je vozen za nos regálovkou a ve finále zástupce obchodu z vás udělá blbce,místo aby uznal opomenutí a poděkoval za upozornění.


Požadované řešení

Celkový přístup k zákazníkovy a jednání se zákazníkem je otřesné,nevim jestli v tomto případě byl nárok na vyplacení rozdílu ceny,ten byl odmítnut.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2023 15:15, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Informace o ceně by spotřebiteli měla být sdělena zřetelně při prvním kontaktu se zbožím tak, aby měl možnost se seznámit s cenou v dostatečném předstihu před jeho koupí. Podnikatel je tudíž povinen zřetelně označit zboží cenou nebo jiným vhodným způsobem zpřístupnit informaci o ceně zboží. Může tak učinit uvedením ceny přímo na baleném výrobku, v regále, formou ceníku na viditelném a přístupném místě v bezprostřední blízkosti daného zboží.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2023 13:45, před rokem

Vážený zákazníku/Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme
si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává
Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle
800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické
centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2023 23:33, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.2.2023 05:14, před rokem


PAVEL BUCHLA

Hodnocení:

Komentář: Dále se bude řešit přímo v obchodě,děkuji dTestu za odvedenou práci.