Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes rano jsem si sel do penny - Chomutov pisecna koupit cukr krystal. Byla to chyba. Jelikoz v letaku i na cenovce na prodejne nebylo uvedeno max. pocet na osobu doufal jsem ze ho lze koupit jakekoliv mnozstvi, v demokracii zcela standartní vec. U pokladny jsem se dozvedel ze 40kg cukru si nemohu koupit protoze zbozi je limitovano poctem 10 kusu a ze pry je to psane v letaku. A jelikož jak pokladni tak i přivolana pry vedouci prodejny koukali na me jako kdybych to tam napsane neviděl odchazel jsem dosti nastvan. Myslím ze by se tak velky retezec jakym Penny je mel ve vetsi mire zaobírat vyhledavanim a naslednym skolenim zvlaste vedoucich provozoven. Nevim jestli pri pristim nakupu si mohu koupit opravdu jakekoli množství bez omezeni prodejce cokoli. Dekuji za odpoved.
Odpovedet
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
V právním řádu není řečeno, že by prodejce musel své zboží prodat komukoliv. Nesmí ale zákazníka odmítnout bezdůvodně, ani spotřebitele žádným způsobem diskriminovat.
Pokud šlo o akční zboží, bylo by za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.