Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U dodavatele jsem objednal zboží s dopravou od České pošty formou "balík do ruky". Česká pošta mi 5.1.23 oznámila mailem "Přijali jsme Vaší zásilku". Dne 6.1.23 mi mailem oznámila "Vezeme Vám zásilku" a SMS "Dnes Vám budeme doručovat balík". Celý den jsem na zásilku čekal, aby mi prostřednictvím SMS (a následně i mailem) bylo oznámeno, že zásilka nemohla být doručena, a že si ji mám vyzvednout na poště. Protože se tento postup prakticky opakuje pokaždé, když si objednám zboží a dodavatel bohužel nenabídne jinou možnost, než dopravu prostřednictvím České pošty, nezbývá mi než se podivovat na tím, proč vlastně Česká pošta tuto formu dopravy vůbec nabízí. Nezbývá mi nic jiného než na portálu zadat opakování doručení, opět strávit celý den vyhlížením poštovního auta a "těšit" se na velmi nepříjemnou pracovnici místní pobočky (stejně jako v předchozích případech).
balík do ruky
Byl bych velmi rád, aby místní pobočka začala konečně balíky doručovat a přestat se vymlouvat na nemožnost doručení. Jsem důchodce a tedy prakticky pořád doma, takže informace, že jsem nebyl k zastižení je účelová a spíš to vypadá na to, že rozvoz nefunguje a pošta počítá s tím, že si to lidé stejně na poště vyzvednou, i když si zaplatili doručení do domu. Možná by pomohlo, stejně jako u ostatních dopravců (např. PPL), kde jsou řidiči za nedodané balíky sankcionováni.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.