Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#63739Zásilka předána chybné osobě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2023, před 2 lety

Lenka Nováková

Znění stížnosti

Objednala jsem si balík na pobočku U Lihovaru v Říčanech u Prahy, který personál předal jiné paní, která měla stejné jméno aniž by zkontrolovali kód.. Jednalo se o zboží za dobírku 2500 kč.. Toto se zjistilo poté co jsem si přišla balík vyzvednout a kdyby se paní neozvala nazpátek, protože doma zjistila, že má špatný balík, vůbec by se na to nepřišlo.
Zavolali mi tuto informaci, bez jakéhokoliv omluvy s tím, že MUSÍM počkat až paní bude mít čas a přinese mou zásilku zpátky na pobočku Zásilkovny. Slíbili, že zavolají a dají mi vědět. Samozřejmě nikdo nezavolal a balík se poslal zpět odesilateli... nehoráznost..


Požadované řešení

Minimálně patřičné zaškolení personálu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2023 12:40, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.1.2023 13:31, před 2 lety

Dobrý den, paní Nováková, k něčemu takovému by dojít rozhodně nemělo. Moc se omlouváme. Budeme vám vděční, když nám pošlete číslo zásilky. Celý postup prověříme a zajistíme, aby se něco takového neopakovalo. Děkujeme. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2023 17:05, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 15:43, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.