Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#6374Převod práv na skylink

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2015, před 10 lety

jan jirák

Znění stížnosti

vážení, zakoupil jsem v.r 2014 od firmy T- mobile tv sat zařízení s kartou tv start. byl jsem ujištěn, že se neplatí žádné servisní poplatky. v listopadu t- mobile předal celou agendu firmě Skylink. byl jsem ujištěn že moje práva se ani při přechodu k firmě nezmění. Nyní po mě firma Skylink požaduje od 1.5. 2015 platit servisní poplatek. F t- mobil se ted brání mě vrátit platbu za sat + kartu, nebot mě klamavou reklamou uvedla v omyl. Oznámil jsem totéž f Skylink a ta se nemá k vyjádření. děkuji Jan jirák


Požadované řešení

neplacení poplatku po převodu a dodržení slíbeného, vrátit zařízení a platbu od t.mobilu za zboží

t-mobile
Tomíčkova 2144-1
info@viahome.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2015 10:58, před 10 lety

Zákon o elektronických komunikacích umožňuje podnikateli jednostranně změnit obsah smlouvy. Podle § 63 odst. 6 zákona však platí, že podnikatel je povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat účastníka o uveřejnění.

Pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka, jehož smlouva obsahuje ustanovení o úhradě v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez této úhrady, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování.

V tomto případě má tedy spotřebitel možnost, pokud se změnou nesouhlasí, smlouvu ke dni účinnosti změny bez sankce ukončit.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory nemohou být tedy řešeny prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.