Počet nahlášených stížností: | 130 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
Přílet na dovolenou musím si stěžovat na chování delegáta který byl arogantní ,řídily jsme se dle pokynu a delegáta jsme nenašli hrůzou jsme běhali sem tam 1 hodin pak jsem zavolal do ČR kde nám ochotně řekl že vše zařídí a po 20 min přišla delegatka nas seřvala kde jsme že stala na druhé straně přitom měla čekat dle pokynu terminálu 3 poblíž vstupu do Starbucksu.Na dovolenou jsem využití vaše služby podruhé a hodně se budu rozmyslet zda ještě budu vaše služby využívat .Josef Lazar
Myslím ze za stres a který jsme prodělaly by bylo na místě nás odškodnit také telefon do ČR 200kc.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nicméně jelikož by delegátka měla být spotřebitelům k dispozici, mohlo by být možné její služby reklamovat. V případě uznání reklamace by vhodným nárokem mohla být přiměřená sleva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.