Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#63763Neznámá položka v "Sipu"

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2023, před 2 lety

Josef Horský

Znění stížnosti

V platebním dokladu"Sipo-hotovost-leden 2023 mi mimo mé schválené platby(kód poplatku-1,5,6,8,34)které jsou v limitu platby,mně bylo naúčtováno neznámé a neodsouhlasené-kód poplatku 48,částka 2129,00kč,služby,příjemce 113491.Žádám o ztornování tohoto platebního dokladu a vystavení opraveného.Protože se nejedná o první případ,znovu žádám o vedení k.poplatku 1,5,6,8,34 a žádné jiné do účtu nepřidávat(tím nepřekročím odsouhlasený limit a vše bude v pořádku).Tento neznámý může svůj požadavek(je-li oprávněný požadovat složenkou).Za brzké a kladné vyřízení předem děkuji.


Požadované řešení

V Sipu evidovat pouze odsouhlasené položky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2023 16:40, před 2 lety

Předepsanou platbu je možné reklamovat a to přímo u dodavatele služeb, který spotřebiteli platbu předepsal. Dle uvedeného čísla příjemce se nám dodavatele služeb nepodařilo dohledat.

Více informací ohledně plateb SIPO nalezne spotřebitel zde: https://sipo.cz/pro-zakazniky/.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.