Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V platebním dokladu"Sipo-hotovost-leden 2023 mi mimo mé schválené platby(kód poplatku-1,5,6,8,34)které jsou v limitu platby,mně bylo naúčtováno neznámé a neodsouhlasené-kód poplatku 48,částka 2129,00kč,služby,příjemce 113491.Žádám o ztornování tohoto platebního dokladu a vystavení opraveného.Protože se nejedná o první případ,znovu žádám o vedení k.poplatku 1,5,6,8,34 a žádné jiné do účtu nepřidávat(tím nepřekročím odsouhlasený limit a vše bude v pořádku).Tento neznámý může svůj požadavek(je-li oprávněný požadovat složenkou).Za brzké a kladné vyřízení předem děkuji.
V Sipu evidovat pouze odsouhlasené položky.
|
Tweet |
Předepsanou platbu je možné reklamovat a to přímo u dodavatele služeb, který spotřebiteli platbu předepsal. Dle uvedeného čísla příjemce se nám dodavatele služeb nepodařilo dohledat.
Více informací ohledně plateb SIPO nalezne spotřebitel zde: https://sipo.cz/pro-zakazniky/.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.