Počet nahlášených stížností: | 73 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Byla jsem osobně v prodejně Sportisimo s.r.o,kde jsem se dotazovala na dámskou sportovní kabelku. Bylo mi řečeno,že momentálně ji na prodejně nemají, ale dala by se objednat přes náš e-shop s vyzvednutím u nás na prodejně v Jablonci nad Nisou. Takto jsem brala věc za vyřízenou a po návratu domů se snažila kabelku objednat.Při předvolbách jsem nenašla naše město, pouze vzdálené jinde.Tak jsem zavolala na operátora linky Sportisimo a chtěla se s ním poradit, jak vyzvednout zakázku v našem městě pokuď mi to předvolbu samo nenabídlo a po napsání města nic nevyhledalo.Odpověď byla od něj zamítavá, že to nejde, nejspíše v Jablonci nad Nisou Sportisimo ani nebude a přitom jsem tam u nich včera byla a řešila to. Ve finále operátor nevyšel vstříc vůbec a choval se arogantně. Nelze tvrdit, že to nelze vyzvednout v prodejně, která skutečně existuje a popřít to co říkala prodavačka ze Sportisima, že to lze bez problémů. Dva různé rozhovory obchodníků si tak protiřečí.
Chtěla jsem si objednat sportovní dámskou kabelku ve Sportisimo
Říci pravdu zákazníkovi a neuvádět ho v omyl,jestli lze zboží objednat z e-shopu na kamennou prodejnu do města Jablonec nad Nisou Sportisimo.s.r.o v Jateční ulici nebo nelze.Dva protichůdné názory obchodníků zastupující stejnou firmu nelze srozumět.Žádám o pravdivou relevantní informaci proč se nedá zboží objednat na prodejnu, pokuď zastoupení firmy ve městě skutečně existuje a prodavačka Sportisimo sama nabídla tento způsob jako možnou variantu ?
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Jednání zaměstnance zavazuje společnost podle § 167 občanského zákoníku. Pokud tedy zaměstnankyně uvedla, že zboží je možné objednat a vyzvednout na prodejně, mělo by to být spotřebitelce umožněno.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.