Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 5.1. 2023 jsem tankoval na vaší čerpací stanici a paní pokladní mi omylem vyjela účet z jiného stojanu. Všiml jsem si toho až po zaplacení a platbu mi paní stornovala. Dnes jsem se podíval na účet a z účtu mi i tak byly strženy peníze.
Poslat peníze zpět na účet.
|
Tweet |
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost BENZINA s.r.o. odmítla spolupráci, je však možné ji kontaktovat přímo (odkaz na kontakty zde: https://www.orlenbenzina.cz/kontakty).