Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chtěla bych si stěžovat na opakované nedodržování času příjezdu autobusu 333 (729333 10) odjezd 6,02 z Lomnice, náměstí do stanice Tišnov, železniční stanice s příjezdem v 6,21 hodin. Konkrétně dne 6. 1. 2023 jsem díky nedodržení času příjezdu nestihla přestup na autobus 336 (729336 9) směr Tišnov, železniční stanice - Skryje s odjezdem v 6,23 hodin.
Prosím o dodržování času příjezdu autobusu dle jízdního řádu nebo jeho úpravu. W23
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD Tišnov, spol. s.r.o.:
- e-mail: csad@csad-tisnov.cz,
- telefon: +420 549 121 111.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.