Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den alespoň Vám,
Dnes ráno 9.1. autobus 606 (5:29) odjel ze zastávky Vašíčkova dříve než podle jízdního řádu. Jak je možné, že ve chvíli, kdy vyjížděl ze zastávky Vašíčkova, měl teprve vyjíždět od Energie? Nehledě na to, že i přes to, že jsem autobus dobíhala a byla téměř u něj, pan řidič odjel. Zpětná zrcátka zřejmě nepoužívá nebo se mu prostě nechtělo čekat, asi někam pospíchal. Ne jako cestující, třeba do práce…
Se srdečným pozdravem panu řidiči i Vám
Balejová
Dodržovat jízdní řády!
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.