Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#63787Předražené vstupenky, koncert se nekonal

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2023, před 2 lety

Lubomír Fridrich

Znění stížnosti

Zakoupil jsem vstupenky na akci Václav neckář půlnoční turné které se mělo konat 8.12. 2022 v Plzni Depo. Za vstupenky 2x 450 Kč Jsem zaplatil 3348 Kč. Koncert byl zrušen. Komunikace s viagogo je odkázána na automat. Pokud neovládáte angličtinu nebo jiný cizí jazyk, tak ani na české lince se nedomluvíte. Velké zklamání. Nikdy příště NEDOPORUČUJI.


Produkt

ČÍSLO OBJEDNÁVKY: 505986608 THU DEC 8, 2022 Václav Neckář – Půlnoční turné 8:00 PM (místní čas akce) v DEPO2015, Plzeň 2 vstupenky : Celková částka3 348 Kč Zobrazit potvrzení o objednávce


Požadované řešení

Vrátit peníze zpět na účet. Komunikovat jako při přijímání objednávky. To znamená Česky. A né přez automat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2023 14:42, před 2 lety

Společnost dle svých obchodních podmínek vystupuje v právním vztahu pouze jako zprostředkovatel prodeje. Vracení peněžních prostředků z důvodu zrušení akce by mělo být vždy řešeno přímo s pořadatelem kulturní akce, nikoliv skrze prostředníka.

Při zrušení akce má spotřebitel právo na vrácení plné ceny vstupenky. Pokud pořadatel akce nereaguje na emaily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Pokud by tak spotřebitel učinil a prodávající doručení zmařil, považovalo by se za doručené dle § 570 Občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2023 17:39, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2023 14:02, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.