Společnost


ELGAS Energy, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:312
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63790Nezaslání konečné faktury

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2023, před 2 lety

Jiří Filipec

Znění stížnosti

K 1.10.2022 jsem ukončil smlouvu na odběr elektrické energie s Vaším souhlasem a přešel jsem k novému dodavateli na 2 odběrových místech se stavem EAN 653781 B. Němcové Zlín KWh 10341 a EAN 488699 N.Hrozenkov KWh 182. Na tyto stavy navázal nový dodavatel. K Vaší sro. jsem byl předán Františkovými energiemi. kde jsem byl od l.11.2021. Celková spotřeba byla u B. Němcové 837 KWh, v Novém Hrozenkově 10 KWh. Do 7.2. 2022byla dodávka kryta Frant.en, pak jste převzali dodávku Vy. Dodávky elektřiny byly podle ceníku Jistota, který jste Vašim nepodepsaným dopisem a bez data a adresy zavázali zachovat a jehož platnost jsem potvrdil. Za dobu odběru jednak od FE a od Vás jsem akceptoval vaše sdělení o zvýšení záloh a zaplatil jsem celkem na zálohách 14 000 Kč a 3 800 Kč.
Přesto, že chci být zdvořilý uvádím, že jsem již 7 krát urgoval fakturu na zákaznické lince, 10.10. jsem zaslal doporučený dopis a několik mailových zpráv - vše bez jakéhokoliv potvrzení či sdělení, proč Elgas nevyúčtuje zálohy a navíc zadržuje státní příspěvky, na které má každý spotřebitel nárok. Zdvořilost by měla být oboustranná a nikoliv naprostá nekomunikace a neschopnost plnit smlouvy


Produkt

dodávka elektrické energie


Požadované řešení

Vystavit konečnou fakturu za odběr elektrické energie na dvou výše uvedených odběrných místech se zohledněním státního příspěvku a příspěvku na obnovitelné zdroje. V solidním podniku, tak jak se prezentuje na stránkách by mělo být konečné zúčtování provedeno v podstatně kratší době.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2023 15:34, před 2 lety

Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování za vyúčtovací období, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. Reklamuje-li spotřebitel vyúčtování, je dodavatel povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 15 kalendářních dní. Nedodržení lhůty je sankcionováno v případě plynu částkou 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však do částky 7 500 Kč (dle § 16 odst. 3 písm. a) vyhlášky č. 545/2006 Sb.), v případě elektřiny částkou 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však do částky 24 000 Kč (dle § 17 odst. 2 vyhlášky č. 540/2005 Sb.).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2023 17:40, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2023 14:39, před rokem

Spotřebitel nás informoval, že mu na základě podání Energetickému regulačnímu úřadu bylo zasláno konečné vyúčtování a přeplatek byl vrácen na jeho účet. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.