Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
moje spojovací číslo je *** v prosinci 22 jsem zaplatila částku 5350 Kč tato se mi vrátila na účet do banky od SIPO UPS proč
vysvětlení
|
Tweet |
Dle dostupných informací je platba, kterou Česká pošta, s.p. obdrží po ukončení inkasního měsíce, s chybnou částkou nebo chybným symbolem a nemůže ji tak zpracovat, vrácena zpět na účet plátce. S žádostí o podání bližších informací k vrácené platbě SIPO je možné se obrátit na e-mailovou adresu: sipo-reklamace.vakvi@cpost.cz.
Více informací ohledně plateb SIPO nalezne spotřebitel zde: https://sipo.cz/pro-zakazniky/.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.