Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#6380Internet ADSL/VDSL odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2015, před 10 lety

Anna Šrámková

Znění stížnosti

T-mobile operátor mi sdělil že služba internet VDSL není na mojí adrese dostupná. Na základě tohoto tvrzení jsme uzavřeli smlouvu s internetem ADSL na 24měsíců s modemem pro ADSL za 299,-Kč. Při dalším pátrání o dostupnosti internetu jsem kontaktovala O2, kde mi sdělili, že VDSL dostupné je. Znovu jsem tedy volala na T-mobile a ti mi toto potvrdili. Řešením má být odstoupení od kupní smlouvy (do 14-ti dnů)a vrácení modemu. Poštovné ovšem dle zákoníku hradním já, což mi z principu přijde velice nefér. Smlouvu jsem uzavřela na základě mylné informace. Nevidím jediný důvod proč bych měla nést jakékoli náklady s tímto spojené. A mimochodem, teprve po ukončení všech těchto úředních úkonů technici začnou proměřovat, jestli je pro VDSL na mojí adrese volná linka. Takže do té doby jsem nucena vypůjčit si jinde ADSL router, jelikož můj původní je již nefunkční.


Produkt

Internet ADSL/VDSL


Požadované řešení

Žádám o co nejrychlejší vyřešení tohoto nedorozumění. Proměření dostupnosti VDSL v co nejkratším čase a úhradu nákladů spojených s odstoupení od smlouvy (poštovné).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2015 17:04, před 10 lety

Spotřebitelka si důležité informaci ověřovala až po uzavření smlouvy, stejně tak si je mohla ověřit i před tím. Platbu poštovného při vrácení zboží nevidíme jako nutné následek poskytnutí nesprávné informace.

Podnikatel uhradí spotřebiteli náklady spojené s vrácením zboží, jen jestliže neupozornil spotřebitele o povinnosti nést tyto náklady v souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 písm. g) občanského zákoníku.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.