Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
T-mobile operátor mi sdělil že služba internet VDSL není na mojí adrese dostupná. Na základě tohoto tvrzení jsme uzavřeli smlouvu s internetem ADSL na 24měsíců s modemem pro ADSL za 299,-Kč. Při dalším pátrání o dostupnosti internetu jsem kontaktovala O2, kde mi sdělili, že VDSL dostupné je. Znovu jsem tedy volala na T-mobile a ti mi toto potvrdili. Řešením má být odstoupení od kupní smlouvy (do 14-ti dnů)a vrácení modemu. Poštovné ovšem dle zákoníku hradním já, což mi z principu přijde velice nefér. Smlouvu jsem uzavřela na základě mylné informace. Nevidím jediný důvod proč bych měla nést jakékoli náklady s tímto spojené. A mimochodem, teprve po ukončení všech těchto úředních úkonů technici začnou proměřovat, jestli je pro VDSL na mojí adrese volná linka. Takže do té doby jsem nucena vypůjčit si jinde ADSL router, jelikož můj původní je již nefunkční.
Internet ADSL/VDSL
Žádám o co nejrychlejší vyřešení tohoto nedorozumění. Proměření dostupnosti VDSL v co nejkratším čase a úhradu nákladů spojených s odstoupení od smlouvy (poštovné).
|
Tweet |
Spotřebitelka si důležité informaci ověřovala až po uzavření smlouvy, stejně tak si je mohla ověřit i před tím. Platbu poštovného při vrácení zboží nevidíme jako nutné následek poskytnutí nesprávné informace.
Podnikatel uhradí spotřebiteli náklady spojené s vrácením zboží, jen jestliže neupozornil spotřebitele o povinnosti nést tyto náklady v souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 písm. g) občanského zákoníku.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.