Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
třená niva Jarmark - pomazánka- zakoupeno 6.1.2023, personál upozorněn na kvalitu, zboží vráceno, doba spotřeby do 20.1.2023, 9.1. opět zakoupeno, opět stejná hořká pachuť - opět vrácena, na informacích sděleno, že nemohou s tím nic dělat, že je to, jako
Kaufland Bruntál
Jarmark- pomazánka třená niva
Okamžitě stáhnout z prodeje a kontaktovat výrobce o kvalitě jejich výrobku!
Peníze, mi po každé, při 2x opakované stížnosti, byly vráceny. Ale chtěla bych podotknout, že bydlím blízko prodejny a tudíž nebyl pro mne problém s uschovaným pokladním lístkem (co kdybych si jej neuschovala???) jít reklamovat s udanými důvody???
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího, jak dle popisu spotřebitel nejspíše učinil. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu, specifičností zboží atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.