Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Od 14.12.2022, kdy byla moje zásilka z Francie uložena na depu ve Štěrboholích, není Zásilkovna schopná mi zásilku doručit a na moje dotazy nikdo neodpovídá.
Okamžité dodání zásilky!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Dobrý den, paní Pěkná, taková doba doručení rozhodně není běžná, omlouváme se. Je dobře, že jste se ozvala. Je potřeba zásilku prověřit, na což jsou profíci kolegové ze zákaznického servisu. Spojit se s nimi lze přes zákaznickou linku na čísle +420 216 216 516. Po žádosti o spojení s operátorem budete přepojena na jednoho z kolegů. Případně nám můžete napsat do chatu na Facebooku Zásilkovny. Když zvolíte možnost "mám jiný dotaz" a "NE, chci operátora", vaše zprávy se zobrazí kolegům, kteří na vaši zásilku mrknou. Věříme, že se záležitost podaří dořešit k vaší spokojenosti a zásilku budete mít u sebe cobydup. Gabriela, tým Zásilkovny
Teprve na základě stížnosti v dTestu jsem se do dalších deseti dnech dozvěděla, že zásilka se ztratila.
Stane se... Ale připadá mi zvláštní, že v takovémto případě mi nikdo neposílá mail s dotazníkem spokojenosti, protože i toto se dá ustát bez znechucení zákazníka. Stačí včas odpovídat na jeho dotazy, neignorovat komunikaci.
dTestu velmi děkuji za tyto stránky!
V případě, že došlo ke ztrátě zásilky, doporučujeme podat reklamaci: https://www.zasilkovna.cz/reklamace. Kolegové se vám následně ozvou a záležitost s vámi dořeší. Ubezpečujeme vás, že uděláme všechno pro to, aby se něco takového neopakovalo. Gabriela, tým Zásilkovny
Hodnocení: