Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#63807Nedodání zásilky od 14.12. a veškeré dotazy zůstávají bez odezvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2023, před 2 lety

Iveta Pěkná

Znění stížnosti

Od 14.12.2022, kdy byla moje zásilka z Francie uložena na depu ve Štěrboholích, není Zásilkovna schopná mi zásilku doručit a na moje dotazy nikdo neodpovídá.


Požadované řešení

Okamžité dodání zásilky!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2023 11:56, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.1.2023 13:32, před 2 lety

Dobrý den, paní Pěkná, taková doba doručení rozhodně není běžná, omlouváme se. Je dobře, že jste se ozvala. Je potřeba zásilku prověřit, na což jsou profíci kolegové ze zákaznického servisu. Spojit se s nimi lze přes zákaznickou linku na čísle +420 216 216 516. Po žádosti o spojení s operátorem budete přepojena na jednoho z kolegů. Případně nám můžete napsat do chatu na Facebooku Zásilkovny. Když zvolíte možnost "mám jiný dotaz" a "NE, chci operátora", vaše zprávy se zobrazí kolegům, kteří na vaši zásilku mrknou. Věříme, že se záležitost podaří dořešit k vaší spokojenosti a zásilku budete mít u sebe cobydup. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.1.2023 08:41, před rokem


Iveta Pěkná

Teprve na základě stížnosti v dTestu jsem se do dalších deseti dnech dozvěděla, že zásilka se ztratila.
Stane se... Ale připadá mi zvláštní, že v takovémto případě mi nikdo neposílá mail s dotazníkem spokojenosti, protože i toto se dá ustát bez znechucení zákazníka. Stačí včas odpovídat na jeho dotazy, neignorovat komunikaci.

dTestu velmi děkuji za tyto stránky!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2023 11:08, před rokem

V případě, že došlo ke ztrátě zásilky, doporučujeme podat reklamaci: https://www.zasilkovna.cz/reklamace. Kolegové se vám následně ozvou a záležitost s vámi dořeší. Ubezpečujeme vás, že uděláme všechno pro to, aby se něco takového neopakovalo. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.2.2023 23:53, před rokem


Iveta Pěkná

Hodnocení: