Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#6381Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2015, před 10 lety

Jiří Volný

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 27.11.13 jsem u zmíněné společnosti zakoupil bluetooth sluchátka SONY SBH50.
Cca před měsícem začala vykazovat chybu a to, že nešla zapnout přes hlavní zapínací tlačítko. Naštěstí šla zapnout přes funkci NFC, ale i přesto jsem je zanesl na reklamaci 18.3.. Dne 27.3.15 jsem obdržel mail, že reklamace se neuznává a to z důvodu údajného vniku kapaliny. Prodejce jsem informoval, že s tímto postupem nesouhlasím a dotazoval jsem se jakým způsobem byl vnik kapaliny zjištěn. Bylo mi zaslán servisní protokol, ale způsob, jakým bylo zjištěno, že ke vniku kapaliny došlo, uveden nebyl.


Produkt

GSM Sony SBH50 Stereo Bluetooth Headset, bílá


Požadované řešení

Oprava, nebo výměna.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2015 15:07, před 10 lety

Spotřebitel je oprávněn reklamovat věc pro vady, které se na zboží vyskytnou v průběhu 24 měsíční lhůty od převzetí věci. Záruka se však nevztahuje na mechanické poškození a běžné opotřebení. Spotřebiteli doporučujeme, aby si od společnosti vyžádal fotografie poškození, které má být důsledkem vniknutí kapaliny a poté bude nejvhodnějším řešením, pokud se strany nedohodnout jinak, obrátit se na soudního znalce, aby existenci a povahu vady posoudil, má-li spotřebitel o posouzení reklamace pochybnosti. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy a na úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.4.2015 11:10, před 10 lety

Dobrý den,

prosím o znalecký posudek, který vyvrátí stanovisko autorizovaného servisu.

Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.4.2015 22:38, před 10 lety


Jiří Volný

Dobrý den Vážený obchode CZC,
na základě vyjádření znalce, potřeba odůvodněný verdikt, tak aby bylo co potvrzovat, nebo vyvracet.
S pozdravem
Jiří Volný

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2015 13:00, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že podnikatelský subjekt již nevyužil možnosti reagovat, žádáme ho o doplňující informace o tom, v jaké fázi se stížnost nachází. Pokud tak neučiní do týdne, budeme nuceni stížnost, z důvodu nereakce podnikatele, uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2015 08:48, před 9 lety

Vzhledem k výše uvedenému tímto stížnost pro nereakci podnikatele uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.