Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Zásilka číslo 116 5334 381 nebyla dodána řidičem.
10. 01. 2023 11:01:32 Pokus o telefonický kontakt řidičem - Nespojeno
10. 01. 2023 11:04:21 Pokus o telefonický kontakt řidičem - Nespojeno
Je neuvěřitelné, že řidič si troufne lžívě uvést, že mě dvakrát kontaktoval telefonem - nespojeno.
Žádám o dovoz domu, který jsem zaplatil!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Dobrý den, pane Černý, tuto informaci nezadává řidič, ale generuje ji systém poté, co řidič zákazníkovi zavolá. Mohlo se stát, že jste měl špatný signál, proto se vám hovor nezobrazil. Gabriela, tým Zásilkovny
Vážená Gabrielo. Signál jsem měl v pořádku, protože SMS mi od vás chodily bez problémů a problémy se signálem jsem u mě doma za poslední léta nezaznamenal nikdy. Vaše chování je neuvěřitelné. Zkontrolujte si mobilní telefon řidiče. Jistě tam má záznamy, že mi v uvedené časy volal. Pokud ne, tak možná že lže? Raději bráníte ulhaného zaměstnance. Opakuji, že řidič nevolal aby sem nemusel jezdit. Celou dobu jsem byl doma a sledoval jestli se automobil neobjeví. Žádám o dovoz balíku.
Děkujeme stranám za součinnost při řešení stížnosti.
Protože reakce spotřebitele směřuje na společnost, přeřazujeme stížnost zpět na ni, aby se k ní mohla vyjádřit.
Pane Černý, věc jsme prověřili a opravdu vám řidič dvakrát volal. Náš systém tohle hlídá a eviduje, abychom byli schopni zajistit kvalitu našich služeb. Problém mohl být na straně telefonního operátora. Opravdu nás vzniklá situace moc mrzí. Může se stát, že technika zazlobí, v tomto případě je v tom řidič však opravdu nevinně. Gabriela, tým Zásilkovny
Podívejte Gabrielo, tím, že hájíte řidiče, který nevolal místo toho, aby jste to řešili s řidičem, škodíte především vaší společnosti, protože ten řidič vám to bude dělat dál. Ostatně i majitel provozovny, kam jsem si pro balík musel dojet mi potvrdil, že to dělá běžně. Pro mě je to uzavřeno, zásilkovně se budu vyhýbat a pokud objednám něco ze zahraničí, kde není možno ovlivnit dopravce, prostě budu vědět, že si během týdne budu muset pro tu zásilku dojet. Přeji pěkný zbytek dne a pozdravujte řidiče.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.