Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#63818Zásilka nedodána

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2023, před 2 lety

Luděk Černý

Znění stížnosti

Zásilka číslo 116 5334 381 nebyla dodána řidičem.


10. 01. 2023 11:01:32 Pokus o telefonický kontakt řidičem - Nespojeno
10. 01. 2023 11:04:21 Pokus o telefonický kontakt řidičem - Nespojeno

Je neuvěřitelné, že řidič si troufne lžívě uvést, že mě dvakrát kontaktoval telefonem - nespojeno.


Požadované řešení

Žádám o dovoz domu, který jsem zaplatil!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2023 11:38, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.1.2023 13:40, před 2 lety

Dobrý den, pane Černý, tuto informaci nezadává řidič, ale generuje ji systém poté, co řidič zákazníkovi zavolá. Mohlo se stát, že jste měl špatný signál, proto se vám hovor nezobrazil. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.1.2023 14:24, před 2 lety


Luděk Černý

Vážená Gabrielo. Signál jsem měl v pořádku, protože SMS mi od vás chodily bez problémů a problémy se signálem jsem u mě doma za poslední léta nezaznamenal nikdy. Vaše chování je neuvěřitelné. Zkontrolujte si mobilní telefon řidiče. Jistě tam má záznamy, že mi v uvedené časy volal. Pokud ne, tak možná že lže? Raději bráníte ulhaného zaměstnance. Opakuji, že řidič nevolal aby sem nemusel jezdit. Celou dobu jsem byl doma a sledoval jestli se automobil neobjeví. Žádám o dovoz balíku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2023 16:05, před 2 lety

Děkujeme stranám za součinnost při řešení stížnosti.

Protože reakce spotřebitele směřuje na společnost, přeřazujeme stížnost zpět na ni, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2023 11:04, před rokem

Pane Černý, věc jsme prověřili a opravdu vám řidič dvakrát volal. Náš systém tohle hlídá a eviduje, abychom byli schopni zajistit kvalitu našich služeb. Problém mohl být na straně telefonního operátora. Opravdu nás vzniklá situace moc mrzí. Může se stát, že technika zazlobí, v tomto případě je v tom řidič však opravdu nevinně. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.2.2023 13:32, před rokem


Luděk Černý

Podívejte Gabrielo, tím, že hájíte řidiče, který nevolal místo toho, aby jste to řešili s řidičem, škodíte především vaší společnosti, protože ten řidič vám to bude dělat dál. Ostatně i majitel provozovny, kam jsem si pro balík musel dojet mi potvrdil, že to dělá běžně. Pro mě je to uzavřeno, zásilkovně se budu vyhýbat a pokud objednám něco ze zahraničí, kde není možno ovlivnit dopravce, prostě budu vědět, že si během týdne budu muset pro tu zásilku dojet. Přeji pěkný zbytek dne a pozdravujte řidiče.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2023 13:56, před rokem

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.