Společnost


Delivery Hero Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63821Nedoručená objednávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2023, před 2 lety

Ludmila Wolfová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes jsem si objednala jídlo přes app Dáme jídlo. Objednávka dle app mi byla doručena, nikdo mi nezavolal a když jsem se obrátila na podporu Dáme jídlo, tak mi napsali, že je to můj problém, že jsem si měla zkontrolovat své telefonní číslo, což jsem také udělala a bylo správné. Operátor se s chatu odhlásil a to bylo všechno. Takže jsem bez peněz a bez objednávky a nikdo se semnou nemíní bavit.


Požadované řešení

Mé požadované řešení bylo buď vrácení peněz a nebo novou objednávku. Nic z toho jsem do do teď neviděla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2023 13:53, před 2 lety

Nebyl-li spotřebiteli doručen výrobek či služba, kterou si od společnosti objednal, a vyplývá-li z povahy závazku (či z informací uvedených při objednávce výrobku či služby), že na pozdním plnění nemůže mít spotřebitel zájem, zaniká závazek prodlením dlužníka. V takovém případě smlouva zanikne a společnost je povinna spotřebiteli vydat to, co od něj přijala.

Pokud tak společnost neučiní ani poté, co ji k tomu spotřebitel vyzval, má spotřebitel právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2023 14:26, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 08:53, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.