Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63822Odporné jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2023, před 2 lety

Sofie Nejedlá

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 6.1. mi byla odcizena peněženka se všemi doklady i se studentským průkazem ISIC. To jsem byla na cestě na Vysočinu a dne 10.1. jsem jela vlakem vaší společnosti nazpět do města, kde studuji. Zaplatila jsem si klasicky studentskou jízdenku, protože jsem stále student. Zarazilo mě odporné a nelidské chování vašich kolegů, kteří po mně chtěli vše doplatit, protože jsem neměla ISIC. Vůbec je nezajímalo, že mám potvrzení o studiu a že mám doklady od policie, které mě ospravedlňují. Naprosto odporné a nelidské chování!


Produkt

Jela jsem vlakem směr Žďár n. S - Brno hl. n. ve 12:47 vůz 2.


Požadované řešení

Je mi jedno, jestli mi 70 korun, které jsem vám byla nucena doplatit vrátíte nebo mi dáte slevu. Ale minimálně by byla vhodná omluva za tak odporné jednání vašich zaměstnanců a zajištění, aby se takto k dalším lidem nechovali.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2023 09:57, před 2 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

V přepravních podmínkách společnosti je uvedeno, že průkaz na slevu je cestující povinen předat ke kontrole pověřenému zaměstnanci RJ spolu s jízdenkou bezprostředně po každé výzvě po nástupu do vlaku nebo v době plnění přepravní smlouvy, a to i opakovaně. V případě neprokázání nároku na slevu při kontrole jízdních dokladů ve vlaku je cestující povinen doplatit rozdíl v ceně za vlakovou cenu. Nárok na uplatňovanou slevu jsou studenti povinni prokázat buď platným mezinárodním studentským průkazem ISIC (ve formě plastové karty, nebo v elektronické podobě – na mobilním zařízení), ISIC s funkcí platební karty nebo platným žákovským průkazem, vydaným některým z dopravců.

Obecně je potřeba prokázat totožnost jakýmkoli důvěryhodným způsobem, který dle našeho názoru byl v tomto případě splněn. Jedná se o slevu ze zákona, proto se domníváme, že na ni spotřebitelka má nárok i v tomto případě.

Společnost je možné kontaktovat například na telefonním čísle +420 222 222 221.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2023 10:31, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 09:34, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.