Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 1.1.2023 jsem zjistil, že se nelze připojit na web server www.voocall.cz.
Včera jsem se někde na ještě fungujících stránkách dočetl, že společnost ukončila činnost k 31.12.2022
Kontaktoval jsem technickou podporu (noc@voocall.com) a rovněž nic
Používám internetové telefonování a v současné době nemám žádné informace, nic nefunguje.
Na telefonu č.771771771 operátor informuje: "Volaný účastník není dostupný, prosím zavolejte později." Několikrát jsem se pokoušel zavolat na výše uvedené tel.č, ale stále nic.
Pokud Woocall.cz ukončil činnost, je povinnosti informovat zákazníky a provést vyúčtování, tj. vrátit neprovolaný kredit.
Prosím o informaci ohledně provozu Voocall.cz nebo alespoň, kde výše uvedené informace získám.
Děkuji.
S pozdravem
Hlaváček Bohumil
Vrácení peněz
|
Tweet |
Nefungující web a telefon je již řešen ve stížnosti pod ID 56749.
O ukončení činnosti by společnost měla spotřebitele řádně informovat. Pokud se tak stalo, mohl by neprovolaný kredit propadnout. Pokud však společnost svoji informační povinnost nesplnila, mohlo by se jedna o bezdůvodné obohacení.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.