Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#63835Reklamace poškozeného zavazadla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2023, před rokem

Pavla Čichovská

Znění stížnosti

18.9.2022 jsem vznesla reklamaci na poškozené zavazadlo spol. Smartwings, a.s., za které mi do dnešního dne 10.1.2023 stále nebyla poskytnuta finanční kompenzace. Naprosto otřesné, neprofesionální jednání spol. Smartwings, a.s., s reklamačním oddělením není možné spojit se telefonicky, ani emailem, komunikují pouze skrze el. formulář. Absolutní nezájem o zákazníka. Jsem znechucená a přemýšlím, že případ předám mému právnímu zástupci, již mi dochází trpělivost.


Požadované řešení

Okamžité vyplacení finanční kompenzace za poškozené zavazadlo + omluva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2023 07:56, před rokem

Lhůta pro posouzení a vyčíslení škody poškozeného zavazadla není přesně stanovena.

Spotřebitel, který předal svou reklamaci k posouzení zavazadel a není spokojen s vyřízením své žádosti, má právo uplatnit svůj nárok v rámci mimosoudního řízení u České obchodní inspekce. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Také je možné kontaktovat ombudsmana společnosti Smartwings a.s.. Více ohledně této možnosti smírného řešení sporů nalezne spotřebitel zde: https://www.smartwings.com/ombudsman.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.