Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Se zásilkovnou jsem silně nespokojena. Už po několikáté se mi stalo, že měli doručit zásilku na výdejní místo avšak nedoručili. Respektive, přišla mi zpráva že zásilku převzali do přepravy, poté že zásilka je na cestě na výdejní místo, avšak po doručení na výdejní místo ji po 15-ti minutách vrací zpět odesílateli jako nedoručitelnou.
Toto jednání mě od této přepravní společnosti přijde neakceptovatelné už jenom z toho důvodu jak se všude píše že je to nejlepší možnost přepravy našich zásilek.
Proto nedoporučuji přepravovat zásilky touto společností, jelikož nikdy nevíte jestli vám zásilka dorazí. A není to jenom o hmotnosti zásilky, jak se mi občas vymlouvali, jelikož toto se mi stalo i u několika maximálně 2 kilových zásilek.
NEDODÁNÍ ZÁSILKY
DORUČOVAT ZÁSILKY
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Dobrý den, paní Kolmanová, něco takového by se nemělo stát, rozumíme vašemu rozhořčení a moc se omlouváme. Budeme rádi, když nám pošlete číslo zásilky, abychom věc prověřili a zajistili, že se něco takového nebude opakovat. Děkujeme za poskytnutí zpětné vazby. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.