Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#63841NEDODÁNÍ ZÁSILKY

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2023, před 2 lety

Michaela Kolmanová

Znění stížnosti

Se zásilkovnou jsem silně nespokojena. Už po několikáté se mi stalo, že měli doručit zásilku na výdejní místo avšak nedoručili. Respektive, přišla mi zpráva že zásilku převzali do přepravy, poté že zásilka je na cestě na výdejní místo, avšak po doručení na výdejní místo ji po 15-ti minutách vrací zpět odesílateli jako nedoručitelnou.
Toto jednání mě od této přepravní společnosti přijde neakceptovatelné už jenom z toho důvodu jak se všude píše že je to nejlepší možnost přepravy našich zásilek.

Proto nedoporučuji přepravovat zásilky touto společností, jelikož nikdy nevíte jestli vám zásilka dorazí. A není to jenom o hmotnosti zásilky, jak se mi občas vymlouvali, jelikož toto se mi stalo i u několika maximálně 2 kilových zásilek.


Produkt

NEDODÁNÍ ZÁSILKY


Požadované řešení

DORUČOVAT ZÁSILKY


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2023 08:11, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2023 11:01, před rokem

Dobrý den, paní Kolmanová, něco takového by se nemělo stát, rozumíme vašemu rozhořčení a moc se omlouváme. Budeme rádi, když nám pošlete číslo zásilky, abychom věc prověřili a zajistili, že se něco takového nebude opakovat. Děkujeme za poskytnutí zpětné vazby. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 14:59, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 10:44, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.