Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Ani jednou jsem nedostala kupon za nákupy, které jdou do tisíců. Protože jsem neměla čas na psaní stížnosti, využívala jsem kartu CLUBCARD pouze na slevy v obchodě, pokud máte kartu.
Mohu se zeptat, kam chodí mé slevové kupony? Mohu je konečně dostávat na mou adresu?
Děkuji.
jinak jsem s nákupy spokojená
Posílat bonusy -
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že nashromážděné body jsou převáděny na odměny čtyřikrát ročně. Zákazníci mohou dostávat také dodatečné Clubcard kupóny ve formě papírových zásilek doručených na adresu uvedenou v registračním formuláři. Dodatečné kupóny je možné uplatnit podobně jako ostatní Clubcard kupóny v souladu s podmínkami použití uvedenými na kupónu. Tesco si vyhrazuje právo samostatně rozhodnout o počtu dodatečných zásilek adresovaných zákazníkům v průběhu kalendářního roku.
Pokud spotřebitelka splnila veškeré podmínky pro získání kupónů, měly by jí být poskytnuty. Stížnost je vhodné a účelné směřovat přímo na podnikatele.
Podnikatele je možné kontaktovat zde: Bezplatná telefonní helplinka 800 222 555 - volba číslo 2 (PO - PÁ 8:00 - 18:00).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.