Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#63848Už několik let jsem majitelem Tesco CLUBCARD - nechodí mi kupony za body

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2023, před 2 lety

Markéta Pánková

Znění stížnosti

Ani jednou jsem nedostala kupon za nákupy, které jdou do tisíců. Protože jsem neměla čas na psaní stížnosti, využívala jsem kartu CLUBCARD pouze na slevy v obchodě, pokud máte kartu.
Mohu se zeptat, kam chodí mé slevové kupony? Mohu je konečně dostávat na mou adresu?
Děkuji.


Produkt

jinak jsem s nákupy spokojená


Požadované řešení

Posílat bonusy -


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2023 08:39, před 2 lety

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že nashromážděné body jsou převáděny na odměny čtyřikrát ročně. Zákazníci mohou dostávat také dodatečné Clubcard kupóny ve formě papírových zásilek doručených na adresu uvedenou v registračním formuláři. Dodatečné kupóny je možné uplatnit podobně jako ostatní Clubcard kupóny v souladu s podmínkami použití uvedenými na kupónu. Tesco si vyhrazuje právo samostatně rozhodnout o počtu dodatečných zásilek adresovaných zákazníkům v průběhu kalendářního roku.

Pokud spotřebitelka splnila veškeré podmínky pro získání kupónů, měly by jí být poskytnuty. Stížnost je vhodné a účelné směřovat přímo na podnikatele.

Podnikatele je možné kontaktovat zde: Bezplatná telefonní helplinka 800 222 555 - volba číslo 2 (PO - PÁ 8:00 - 18:00).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2023 10:14, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2023 16:25, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.