Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
11. 1. Jsem jel ze Sychrova do Jičína ranním autobusem v 6:04 na který podle aplikace idos navazuje v turnove autobus v 6:24 ale když jsem přijel do turnova v 6:23 autobus do jičína už odjel pryč. A nestalo se to jednou stává se to zhruba 1x týdně a nikdo s tim nic neudělá.
Autobus číslo 367 a do jičína je 370
Problém by určitě vyřešilo posunuti odjezdu autobusu z turnova do jičína aspon od 3-5 minut
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost BusLine je možné kontaktovat na telefonním čísle +420 481 368 111, případně e-mailem na stiznosti@busline.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.