Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#63853Zpožděná doprava

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2023, před 2 lety

Daniel Kec

Znění stížnosti

Dne 5.1.2023 jsem si objednal u společnosti Alza 20kg balík, za dopravu na adresu bylo fakturováno 399kč s předpokládaným termínem doručení úterý 10. 1. 2023 mezi 08:00–20:00 společností Toptrans.
Společnost Toptrans potvrdila emailem přijetí zásilky do přepravního systému 10.1. v 14:01, s plánovaným doručením 10.1. ale balík v tento den nedoručila bez jakéhokoli upozornění nebo vysvětlení. Následující dne 11.1. dorazila pouze stručná SMS s informací o doručení tento den bez jakéhokoli upřesnění času či vysvětlení.

V roce 2023 jsem opravdu nepředpokládal nutnost brát si týden dovolenou k převzetí balíku z obchodu Alza.


Produkt

SL190r Nehmotný produkt Doprava - TOPTRANS


Požadované řešení

Žádám slevu na dopravné odpovídající nízké kvalitě služby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2023 09:19, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2023 17:31, před 2 lety

Dobrý den,

děkuji za předání případu a Vaše vyjádření.

Mrzí mě, že došlo ke zpožděnému doručení objednávky a s panem Kecem jsme se domluvili na vrácení dopravného. Zároveň mu byl již zaslán dárkový šek jako omluva za zdržení. Předpokládám, že nyní je tak vše v pořádku.

Přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2023 08:20, před 2 lety

Děkujeme za odpověď.

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.1.2023 14:06, před 2 lety


Daniel Kec

Hodnocení:

Komentář: Alza promptně refundovala dopravné a přidala dárkový šek jako omluvu.

Všechno je v nejlepším pořádku, děkuji.