Společnost


UVECTO d.o.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#63854Objednávka CZ -30706764

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2023, před 2 lety

Monika Ivánková

Znění stížnosti

Z objednávka CZ 30706764 jsem vracela mikinu Calm S za 1360,- Kč a LELOSI bermudy za 340,- Kč. Chtěla jsem vrátit peníze.
dne 5.1.2023 jsem dostala na účet částku 1259,70 Kč. Mohu se zeptat proč jsem dostala částku 1259,70, když jsem měla dostat 1700,- Kč
Monika Ivánková


Produkt

Vrácené zboží


Požadované řešení

Vysvětlení proč jsem dostala menší částku než jsem zapaltila. Doplacení dlužné částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2023 09:03, před 2 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle ustanovení § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Pokud by prodávající argumentoval tím, že byla snížena hodnota zboží. Dle § 1833 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2023 13:02, před 2 lety

Společnost nás i spotřebitelku informovala, že při koupi byla uplatněna sleva, kterou šlo uplatnit pouze v případě koupě dvou produktů - protože spotřebitelka od koupě jednoho z produktů odstoupila, nebylo možné tuto slevu uplatnit a z tohoto důvodu byla vrácená částka nižší.

Dalším důvodem vrácení nižší částky byl problém s převáděním měny podle aktuálních kurzů. Uvádíme, že společnost nemůže spotřebitelům vracet z tohoto důvodu nižší částky, neboť se jedná o interní záležitosti společnosti, které nemohou být v neprospěch spotřebitele. Společnost však o tomto problému ví a ihned se rozhodla tento problém vykompenzovat vrácením adekvátní částky.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla vrácení peněz potvrdit a stížnost případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2023 17:02, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 15:41, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.