Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při cestě nočním kupé do Budapešti jsem byla okradena. Když jme všichni spali do našeho kupé se dostal chlap, který mi ukradl všechnu hotovost z peněženky. Do kupé se dalo dostat pouze na čipovou kartu, kterou jsme měli u sebe, bohužel kamarádka v noci když byla na wc zapomněla zamknout(Přesto se nedá do kupé dostat bez karty)
Kolem 6 ráno mě probudilo světlo a vidím chlapa jak mi sahá po kabelce. ječela jsem na něj., byla dva a rychle utekli, okamžitě jsem překontrolovala obsah, vše tam bylo. nenapadlo mi se podívat do peněženky. Šla jsem situaci nahlásit stevardovi.
Že nemám hotovost jsem zjistila až v Budapešti při placení. Přišla jsem sice " jen" o 55 eu, ale pokazila mi tahle situace náladu a výlet.
Ja jela nočním vlakem porve, byla jsem nadšena.. cítila jsem se bezpečně, když jsem viděla že se do kupé muže pouze na kartu. Nanapadlo mi že je tu organizovaná skupina, která má vše promýšleno, museli vědět kdy nechodí ostraha, kdy jsou průchozí vlaky, že vezmou jen hotovost aby u sebe neměli žádné doklady a podobně, a hlavně nechápu jak se dostali do kupé bez karty???
odjezd 22:43 z Prahy- Budapešť- vlak-585IC-364 -lůžka 21,23,25
samozřejmě bych rada zpět částku 55 EU, je mi jasné že budete argumentovat že jme nezamkli zevnitř.
Ale na jednu stranu proč tohle české dráhy neřeší, myslím že nejsem jediná okradená, je to organizovaná skupina.
Jak je možné že se dostali do kupé bez karty? j
|
Tweet |
V tomto případě je vhodné se ohledně krádeže obrátit na Policii.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.