Společnost


ELGAS Energy, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:312
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63888Upomínka na nezaplacenou zálohu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2023, před 2 lety

Miroslav Petr

Znění stížnosti

Dostal jsem email, že jsem nezaplatil měsíční zálohu za listopad 7883,33 Kč. Tato záloha však byla řádně v termínu zaplacena trvalým příkazem z banky ale, ve výši 7883,- Kč. Po upozornění, že tarnsakce proběhla s dokladem výpisu z banky na 5 emailů nikdo do týdne nereagoval. Na telefoní číslo se sice dovolám, ale tam opakují nějakou mantru a s nikým nejsem spojen. Ještě jsem poslal na bankovní účet společnosti 1,- Kč a bych vyrovnal nedoplatek 0,33 Kč


Produkt

Potvrzení o zaplacení


Požadované řešení

Uznání o zaplacení zálohy za listopad 2022


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2023 06:59, před 2 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že záloha byla řádně zaplacena, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh případně vymáhat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2023 10:58, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 09:41, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.