Počet nahlášených stížností: | 312 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dostal jsem email, že jsem nezaplatil měsíční zálohu za listopad 7883,33 Kč. Tato záloha však byla řádně v termínu zaplacena trvalým příkazem z banky ale, ve výši 7883,- Kč. Po upozornění, že tarnsakce proběhla s dokladem výpisu z banky na 5 emailů nikdo do týdne nereagoval. Na telefoní číslo se sice dovolám, ale tam opakují nějakou mantru a s nikým nejsem spojen. Ještě jsem poslal na bankovní účet společnosti 1,- Kč a bych vyrovnal nedoplatek 0,33 Kč
Potvrzení o zaplacení
Uznání o zaplacení zálohy za listopad 2022
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že záloha byla řádně zaplacena, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh případně vymáhat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.