Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
minulý týden mi byla dodána pračka se sušičkou k tomuto zboží mi byl dodán dárek Tablet Arnova9 - i z tohoto důvodu jsme pračku pořídili od tohoto dodavatele - v nabídce měli uváděno, že k nákupu obdržíte dárek v hodnotě 1999,- (tablet - o výrobku jsem si nedělala iluze, ale pro dceru na přehrávání videí a nějakou tu hru by stačit mohl). Po necelém týdnu užívání však najednou tablet nejde zapnout a na reklamačním oddělení Mall se vyjádřili tak, že na zboží, které je dodáváno jako dárek se záruka nevztahuje a tak jej do reklamace nepřijmou, protože zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy.
Žádnou darovací smlouvu jsem neuzavřela, na faktuře je napsáno, že součástí dodávaného zboží je dárek Tablet Arnnova 9. Z čehož mi vyplývá, že je tento dárek prostě součátstí dodaného zboží a i tak jako spotřebitel v ceně stanovéné zakupuji oba výrobky. Jde mi o to, že takové jednání prodejcem je hrozné. Vždyť já nepožaduji nic jiného než aby jím dodané zboží bylo v pořádku, a protože se vada projevila již tak brzy - je jasné, že zboží v pořádku nebylo a jde o výrobní vadu, kterou bych chtěla odstranit.
Obracím se tedy na Vás zda je možné, aby bylo mé reklamaci vyhověno a já tedy za své peníze obdržela zboží, které funguje déle než 5 dní.
Děkuji. S pozdravem. Miková Simona
Součástí zboží je dárek: 753614 Arnova 9 G2, 8GB, 9.7"
Uznání záruky - oprava tabletu, či poskytnutí slevových poukázek ve výši Kč 1999,- na jiné zboží.
|
Tweet |
Práva z vadného plnění se skutečně vztahují pouze k úplatným smlouvám. Dárek v tomto případě není součástí zboží, protože k němu podle své povahy nenáleží.
Vážená paní Miková,
mrzí mě, že máte potíže se zbožím zakoupeným u nás. Vaši reklamaci znovu prověřím a po posouzení Vám zašlu vyjádření emailem.
Děkuji za pochopení.
Ivana
Mall.cz
Hodnocení:
Komentář: Musím uznat, že ač jsme doma nikdo již nevěřili tomu, že bychom vadný výrobek jakkoliv mohli u společnosti Mall.cz vyreklamovat. Tak nás mile překvapila jejich vstřícnost. Po zaslání stížnosti přes váš portál www.vasestiznosti.cz se mi ze společnosti Mall.cz ozvali a i přesto, že nemám nárok na reklamaci, mi vadný výrobek vymění za nový kus. Musím říct, že jsem byla příjemně překvapena a velice jim děkuji za ochotu a rozhodně na nákupy v tomto e-shopu nezanevřu. Věřím, že i díky vám se tak celá záležitost vyřešila nejlépe, jak jen mohla.