Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Vážená společnosti,
rád bych tímto podal oficiální stížnost na řidiče autobusové linky 377, který dnes 11. ledna v 19:40 na zastávce radonická i mi přes jasný a včasný signál rukou ze přední části zastávky odmítl zastavit.
Celou situaci umocnil déšť a fakt, že voda dost rychle projíždějícího pachatele vytvořila vlnu, která mě polila.
Prosím o kázeňský trest pachatele.
Děkuji,
Černý
Kázeňský trest pachatele
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost je možné kontaktovat např. na e-mail: info@csadcl.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.