Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#6390Mobilní telefon

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2015, před 10 lety

Erik Hudák

Znění stížnosti

Dobry den,

na webovych strankach mall.cz jsem zakoupil mobilni zarizaeni iPhone6 Plus (16GB), II. jakosti. Chci upozornit na skutecnost, ze v popisku zbozi na webu bylo uvedeno, ze II. jakost je pouze z duvodu poskozeni krabicky. Telefon byl v 100% stavu, bez skrabancu.

Danovy doklad č. xx, ktery jsem z mall-u dostal, nesouhlasi se zbozim, ktere jsem si na vydejnem miste vyzvedl. Nazev zbozi ve fakture a co take bylo v popisku na webu je iPhone6 Plus, stribrny. Mall.cz mi dorucil stejny model, ale vesmirne sedy. Stribny iPhone6 Plus, ma pouze jine barevne provedeni predniho tela, tj. je bilej, ale telefon co vyuzivam je cernej a to jsem do dne, kdy jsem byl na pobocce iWant (apple store) a vybiral obal nevedel. Resil jsem dobrou cenu telefonu a ne barvu. Na fakture neni specifikovan emei zarizeni.

Kdyz jsem zadal spolecnost Mall.cz, aby mi opravila fakturu, nabidla mi pouze vraceni vyrobku na pobocku (viz email nize). Kdyz jsem byl v Hornich Pocernicich, jak zamestnanec, tak produktovy manazer o vymene zbozi za stribrnej nechtel slyset. Bylo mi receno, ze po 14 dnech kdyz zbozi nevratim, ztracim narok zbozi vratit zpet.

Je chci mobil vyuzivat, chci mit spravne danovy doklad, kvuli 2 lete zaruce. Prodejce me nuti vratit vyrobek, vrati mi penize, ale to neni reseni ktere chci.


Vážený pane xx,

velice se omlouváme za vzniklé komplikace a prosíme o zaslání zaměněného zboží, spolu s vyplněným reklamačním listem na adresu:

Internet Mall, a.s. - Jitka Borovska


Reklamační oddělení
Areál VGP, hala D2, rampa 54
F.V.Veselého 2760/7
19300 Praha 9 - Horní Počernice


Produkt

emei: 354379066660309, iPhone 6 Plus, 16GB, EU distribuce, space gray


Požadované řešení

chci upravit danovy doklad, z duvodu zaruky. Nechci vratit penize od prodejce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2015 17:06, před 10 lety

Prodávající je povinen dodat věc, která je specifikována v uzavřené kupní smlouvě, která je tvořena nabídkou prodávajícího a akceptací kupujícího. Pokud prodávající dodá jiné zboží, jedná se o vadné plnění a kupující má právo na dodání zboží, které je v souladu se smlouvou. Není-li to možné, může od smlouvy odstoupit. Nelze z tohoto titulu požadovat změnu kupního dokladu, protože ten vadný není, pokud odpovídá smlouvě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.4.2015 13:28, před 10 lety

Vážený pane Hudáku,

bohužel v případě, kdy objednáte zboží ve II. jakosti, je výrobek vždy pouze po 1 ks a není tak možné jej vyměnit. Dle našich informací byla již situace řešena vrácením výrobku a novou objednávkou.

Mrzí mě, že jste měl takovéto potíže s nákupem u nás.

Ivana
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2015 15:28, před 10 lety

Prosíme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného řešení a případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 09:36, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.